Har ni frågor eller behöver komma i kontakt med oss? Nedan hittar ni svar på vanliga frågor. Behöver ni fortfarande komma i kontakt, använd formuläret bredvid så återkommer vi fortast möjligt.

Vanliga frågor

Vad har ni för fraktkostnader?

Standardfrakten är 29kr på alla våra ordrar men vi har valt att ha fri frakt på alla ordrar över 499kr.

Vilka betalsätt kan jag betala med?

Vi har idag valt att samarbeta med Klarna för att du ska kunna känna dig trygg med hur dina pengar hanteras.

Hur länge tar det innan jag har mitt paket?

Vi leverar alla våra paket med PostNord i Sverige. Beroende på var i Sverige du bor så kan det tar 1-3 dagar innan du har din order.

Jag har valt att betala med faktura. Men inte fått någon, vad gör jag?

Har du valt att betala med faktura så sköter Klarna det. Har du inte fått din faktura så är det lättaste sättet att hitta den på MyKlarna.

Min produkt är för liten eller för stor. Vad gör jag?

Det är superlätt att göra ett byte hos oss på MyHat. Gå till Byten och följ instruktionerna där. 

Min produkt var inte som jag tänkte. Hur skickar jag tillbaka den?

Är det något som du inte tänkt dig så kan du smidigt skicka tillbaka den till oss och få pengarna tillbaka. Tänk på att du har fria byten om du hittar något annat du hellre vill ha. Läs mer om det under retur och byte.

Min produkt har gått sönder. Vad gäller?

Det vi vill att du gör om det är något fel eller din produkt har gått sönder på ett sätt som inte är slitage så maila oss på info@myhat.se och skriv reklamation i ämnesraden. För ytterligare information ber vi dig läsa våra köpvillkor.

Kontakta oss

Address:
MyHat Scandinavia AB
Nilsbovägen 8
371 94 Lyckeby

Tel: 0709-30 07 75 Mån-Fre 09.00-11.00